JCI Vlaanderen daagde haar afdelingen uit: maak een pitch over JCI! Waar staan we voor, wat is JCI nu juist en hoe breng jij dat naar de buitenwereld toe. Jullie hebben massaal gestemd en de winnaar is bekend: JCI The Heart of Europe.
Wat was de bedoeling?
Elke afdeling mocht onderling een lid of leden inzetten om 1 filmpje per afdeling te maken van 1 minuut (gebaseerd op de Elevator Pitch). Hierin vertel je, op jullie manier, wat JCI is/wat het voor jou betekent/… m.a.w.: hoe maak je mensen warm voor én over JCI?
De oproep werd gelanceerd in april en de wedstrijd zelf bij de start van mei 2021. (de drie pitches kan je herbekijken op de wedstrijd-pagina)
De wedstrijd met 3 kandidaten
JCI Houtland, JCI Gent Artevelde en JCI The Heart of Europe gingen de strijd aan, om kans te maken op de eeuwige roem. Jullie konden stemmen voor de beste én meest creatieve pitch.
Met 115 stemmen, hebben jullie onze oproep goed ontvangen – waarvoor dank! Ook de deelacties vanuit onze sociale media én die van de lokale afdelingen, vielen extra op (wat ook het doel was van deze wedstrijd).
Met 49% van de stemmen, won JCI The Heart of Europe de beste pitch. Al was dat niet voldoende blijkbaar voor jullie, want de meest creatieve pitch werd ook door hen gewonnen – met 40% van de stemmen.
Een dikke proficiat aan JCI The Heart of Europe, maar ook applaus voor JCI Houtland en JCI Gent Artevelde – jullie hebben het hen niet makkelijk gemaakt. Daar belonen we jullie ook voor, met een leuke geldprijs!
Wat doen wij met het winnende filmpje?
Het winnende filmpje, van JCI The Heart of Europe, zetten we in voor een sociale media campagne, op Vlaams niveau. Hiervoor gebruiken we een budget van 250 euro.
Nog even nagenieten?
Jullie mochten beslissen en kozen voor The Greatest JCI Pitch (ever), van JCI The Heart of Europe