Zaterdag 22 augustus 2020 organiseert JCI Vlaanderen de Dag van de Verantwoordelijken. Deze was op korte tijd volzet, ook gezien de gelimiteerde capaciteit wegens de COVID-richtlijnen. Afgelopen jaren werd er verschillende keren gevraagd naar het digitaal streamen van JCI-events. Daarom hebben we een primeur: het allereerste hybride JCI-event in Vlaanderen is een feit.
Aanstaande zaterdag verzamelen 50 Jaycees bij House to Be in Zellik, voor een 100% Corona-proof event. Dankzij onze partners Netropolix (voor de technische ondersteuning de dag zelf en voorbereiding richting event) en Discorp (zij leveren tv-scherm, camera en technologie), kunnen we ook deze dag hybride maken.
Voor de tracks Finance en Communicatie worden deze schermen ingezet. Omdat dit ook de eerste keer is in de JCI-geschiedenis (en ook wij de magische slogan ‘learning by doing’ zullen omarmen 😉 ), worden deze twee tracks gratis aangeboden.
Enerzijds om het event als test te gebruiken (richting toekomstige events), anderzijds om ook jullie interesse te testen en te kijken hoeveel mensen zich effectief zullen inschrijven.
De deelname voor deze twee tracks (van 10 t.em. 12.30 uur met pauze) is gratis, weliswaar is registratie verplicht. Wij bezorgen jullie dan ook de digitale links per e-mail, zodat jullie dit op een veilige én digitale manier kunnen volgen.
Na overleg met de trainers, werd gekozen voor bovenstaande tracks. Project Management is een hands-on training, One Year to Lead zal ook verspreid worden of buiten gegeven worden bij goed weer. Deze twee trainingen zijn dus enkel fysiek te volgen.
Daarnaast is dit een uitdaging voor onze twee trainers (Yves Segers en Babette Fontaine, beiden bestuurder binnen de RvB van JCI Vlaanderen). Zij gaan ook voor de eerste keer dit uitproberen: de echte JCI-spirit dus!
Wil jij je inschrijven voor 1 van deze 2 tracks? Schrijf je dan nu in via deze link.
Tot zaterdag!
Kenneth De Decker
voorzitter 2020-2021 #DNA
JCI Vlaanderen vzw
ps: merci ook aan Kjell Spruyt om het technisch mee uit te pluizen en Eugénie Carrez, om het logistiek allemaal mee in goede banen te leiden 😉