Je merk is een van de meest waardevolle aspecten van je onderneming en heeft een directe invloed op perceptie, reputatie en aantrekking van klanten/medewerkers. Succesvolle merken zijn diegenen die een blijvende impact maken op de doelgroepen die ze benaderen en die zich voldoende weten te differentiëren van concurrenten op de markt.
Maar hoe zorg je ervoor dat je een uniek en eerlijk verhaal vertelt, zonder te vervallen in clichés? Hoe kan je merk inspireren en aantrekken?
Tijdens deze interactieve sessie laten we alle slimme marketingtechnieken en communicatiekanalen even achterwege en gaan we terug naar de essentie van je merk. We challengen aan de hand van drie componenten:
– Waarom bestaat je merk en welke associaties wil je aan je merk koppelen om de juiste indruk na te laten.
– Wat zijn de motieven van de doelgroepen van je merk zijn en welke meerwaarde kan je merk hen concreet bieden?
– Hoe breng je het verhaal van je merk op een overtuigende en onderscheidende manier, zodat je een sterk fundament hebt voor je communicatie?
Elk van de onderdelen gaat gepaard met heel wat voorbeelden en een aantal oefeningen met hand-outs en interactief materiaal.
Zet de volgende stap in je carrière en schrijf je vandaag nog in voor deze opleiding!
Of je nu je vaardigheden wilt aanscherpen of nieuwe kennis wilt opdoen, onze praktijkgerichte trainingen bieden alles wat je nodig hebt om succesvol te zijn.
Spreekbuis van 26 lokale Vlaamse afdelingen. Voor jonge mensen tot 40 jaar die graag actie ondernemen, kennis opdoen én hun netwerk uitbreiden.
Schrijf je in op onze maandelijkse nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het reilen en zeilen in onze 26 lokale Vlaamse afdelingen.